Heelsmit17

sobota, 23 kwietnia 2016

ŻEBY DOCENIĆ...  

                                                  TRZEBA TO STRACIĆ 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Człowiek, który  ma wszystko docenia to po stracie. 
Związek buduje się na mocnych ale i kruchych fundamentach... 
 Miłości i zaufaniu... 
 Nie bez przyczyny wymieniłem to w tej kolejności... 
 Mocny fundament to miłość, która potrafi być silna i wytrzymała, lecz kruchym fundamentem  jest zaufanie, które się może skończyć w sekundę, gdy ktoś  lub my sami robimy czegoś czego nie chcemy. 
  Powinniśmy dbać o to co juz mamy.
 Nie wtedy gdy to tracimy... 
 Ucieczka nie zmieni naszego życia, a  uraz głowy nie wybije  złych wspomnień z  pamięci. 
 Nigdy się nie zastanawiaj czy warto, walcz zawsze gdy masz okazję dla kogoś, bo gdy się poddasz raz będziesz się poddawać całe życie. 
 Nie powtórz mego błędu... 
 Najbardziej samotną osobą nie jest podróżnik, czy latarnik... 
Najbardziej samotną osobą jest ten, kto rezygnuje w najmniej odpowiednim momencie przeważnie gdy jest  blisko celu... 
Umrzeć trzeba z honorem... Do śmierci trzeba mieć powód,  a do miłości już nie... 
 Stałem się potworem, oddaliłem się od samego siebie. Opuściłem swoje ciało... Zamknąłem swoje serce,  zamknąłem drogę do szczęścia wybierając to na co zasłużyłem  idąc ciemną drogą...  Ale nikt nie powiedział, że taką drogą ma pójść każdy. 
Trzeba uczyć się na błędach, a nie tylko je rozumieć.   Trzeba żałować,a nie tylko się do nich przyznawać. 
 


  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.