Heelsmit17

środa, 15 marca 2017

 S. T. O. P }


  Moi drodzy... Obejrzałem filmik, w sumie kilka filmików, na których widać zwierzęta, które wyglądają paskudnie przez ludzi, którzy używają zwierząt do celów  naukowych, czy testowych. Doznałem szoku...  Ludzie, którzy wymyślają nowe kremy, szczepionki, leki wykorzystują do tego zwierzęta, które tylko przez to cierpią.  Coś okropnego. 

 Znalazłem również stronę, na której można wypełnić petycję , by zaprzestano wykorzystywaniu zwierząt do działań naukowych itd.  Powiem tak...  Czy to coś da, czy nie... nie zaszkodzi próbować.  Nic Was to nie kosztuję, prócz chwili czasu, którą byście zapewne zmarnowali na głupoty. 
 Jestem przeciwny dręczeniu i wykorzystywaniu zwierząt dla celów naukowych oraz testowych.  To są tylko zwierzęta, które ludzka nauka wykorzystuje w perfidny sposób. Nie bądźmy obojętni... 
 Tutaj jest link do petycji, może to coś pomoże.  Chciałem wstawić zdjęcia tych zwierząt, ale uznałem, że są zbyt drastyczne, by to wstawiać, a tym bardziej oglądać. 

https://www.dailypetition.com/Ask-LOreal-to-stop-testing-on-innocent-animals-immediately-t-1054

 Jest również inna petycja mająca na celu  zakaz zamykania zwierząt w ciasnych klatkach dla pozyskiwania  futer. 

http://www.otwarteklatki.pl/petycja-zakaz/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.