Heelsmit17

czwartek, 5 marca 2015

LOVE is LOVE

   Człowiek budzi się rano z nadzieją na lepsze jutro.
Gdy się tak zastanawiam,to tego lepszego jutra  tak szybko nie będzie.
 Powoli tracę wiarę w ludzi,nie potrafię pojąć co niektórych logiki myślenia.
Często gdy coś nie daje mi spokoju,kładę się wygodnie na łóżku zamykając powieki,zastanawiając się czy warto. Czy warto myśleć nad przyszłością,która tak naprawdę może w każdej chwili się zmienić jeśli tego naprawdę chcemy.
Często na siłę wmawiam sobie,że pewnych osób nie ma w moim życiu. Oszukuje samego siebie przez co moje myśli błądzą w labiryncie,z którego nie ma wyjścia.
Gdy zabraknie przyjaciół wtedy weź się w garść.Po co komu miłość?. Po co komu przyjaźń?.
Większość ludzi przez całe życie jest sama i daje radę w tych najtrudniejszych chwilach własnego życia.  Dlaczego człowiek  krzywo patrzy na osobę homoseksualną?. Co to komu przeszkadza?? 


 Osoba homoseksualna w dzisiejszych czasach nie może wyjść na ulice i okazywać swojej miłości jak osoby heteroseksualne.
Wieczna nietolerancja przez Polaków się zagłębia.
  Dla ludzi jest to nienormalne,a ja w tym nie widzę niczego złego.
 Każdy ma prawo do miłości i byle kto nie ma prawa nikomu zabronić.
Przecież to nie jest sprawa np: sąsiada co robią jego lokatorzy (dwóch facetów) w nocy w jednym łóżku.
To jest życie osób homoseksualnych i tylko ich.Nikt za nich tego życia nie przeżyje,więc po jakiego wafla ludzie się wpierdzielają i ubliżają osobą innej orientacji?. Co chcą przez to osiągnąć?
Większość osób homo i tak się tym nie przejmuję,bo wiedzą,że to nie ma wpływu na ich przyszłość  a z debilami  się nie wygra.
Jak każdy będzie wrogo nastawiony do drugiej osoby innej orientacji,to każdy człowiek,który przejdzie ulicą w rurkach będzie wyzwany od pedała?. Tylko,że większość dużo gada a mało  myśli.


Powiadają,że biseksualista gorszy od homoseksualisty.
Inni mówią,że dla  biseksualisty " jest jeszcze ratunek" . 

Dlaczego człowiekowi przeszkadzają osoby homoseksualne?
Każdy ma swoje zdanie i nie mam zamiaru wnikać w kogoś poglądy.

Adopcja dzieci przez osoby homoseksualne?
U mnie zdanie na ten temat mam jednoznaczne.
-Dziecko ma się wychowywać w środ mężczyzny i kobiety.
Nawet ja,jako osoba tolerancyjna mam pewne granicę w swojej tolerancji.
Nie mam szacunku dla :
-Mężczyzn  idący na paradę równości,którzy  ubierają się w damskie fatałaszki,nakładają na siebie makijaż i latają z gołym tyłkiem na ulicy. (a potem się dziwią,że POLSKA jest nietolerancyjna i nie chce zalegalizować związków partnerskich. Sami sobie szkodzą zamiast sobie pomóc.Człowiek gdy słyszy" Jestem gejem"-



W jego głowie pojawia się obraz:    

To naprawdę według niektórych ludzi jest normalne?
Gdy osoba homoseksualna chce udowodnić,że oni są normalni,to  niech wyjdą na ulicę ubrani jak ludzie a nie jak debile.
Te zdjęcie u góry... Co to ma być?
Mówią,że chcą równości...
OKEY,bo też jestem za tym.
Ale oni zamiast pomóc to szkodzą choćby tym jak się ubierają.
Nie można po ludzku wyjść na ulicę ubranym jak człowiek, a nie jak jakieś piszpiradło?
Teraz może uraziłem niektóre osoby. Przepraszać nie będę za swoje poglądy.
Jak już wspomniałem jestem tolerancyjny,ale na litość boską niech oni będą ludźmi,a nie klaunami.
Jak chcą udowodnić to,że są normalni niech się ubierają jak przystało na człowieka.
Facet w kiecce,makijażem i z torebką... -To takie żałosne. (nie mówię tutaj o transwestytach,bo do nich nic nie mam bo porafię zrozumieć człowieka,że może być mu źle w swoim wcieleniu.).

Takie jest moje zdanie jesli kogoś uraziłem trudno... Przepraszać za swoje poglądy nie będę.
Nie używałem chyba ostrych słów,bo jak czytałem niektóre wpisy na stronach to padały takie słowa,że nowy słownik wyzwisk mógłby powstać :)   

PS. Każdy ma prawo być szczęśliwym i każdemu tego życzę z całego serca. Tylko ludziska...szanujcie się błagam! .
PS. Na paradę chodzą nietylko osoby homoseksualne,trans czy biseksualne.
Chodzą na nie również osoby heteroseksualne,które do takich związków nic nie mają.
Człowiek powinien okazać nieco szacunku dla każdego człowieka bez znaczenia czy jest homo czy hetero.

3 komentarze:

  1. Lewacka polityka równości... taki już jest świat i sami go nie zmienimy, nie ma równości. Trzeba grać wobec obecnych reguł, a nie próbować je zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko w swoim czasie... Ostatnio doszło do kolejnej legalizacji związków partnerskich. Polska długo zostaje przy swoim i zdania nie zmienia. Polski rząd broni się przed tym jak przed Hitlerem w 1939r.

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu jest tu ktoś,kto ma takie samo zdanie jak ja!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.