Heelsmit17

wtorek, 3 marca 2015

Zrozumieć Świat


  Przyjaźń,która na pozór wydaje się niezniszczalna ma swoje słabe punkty.
W jednym momencie ma się wszystko, a chwile później można to wszystko stracić.  Nie potrafię zrozumieć"przyjaciół",którzy są z nami od dawna,a wystarczy powiedzieć" Jestem gejem" i wszystko się psuje. Nie każdemu jest łatwo zrozumieć drugiego człowieka. Tylko wystarczy czasem pomyśleć ile odwagi ta osoba musiała zebrać by to powiedzieć. Po odwadze,jest coś takiego jak zaufanie.
Osoba ,która mieniła się byciem" przyjacielem",tak naprawdę nigdy nim nie była.Bo przyjaciel zostaje mimo wszystko do końca.
 W Polsce akceptacja rówieśników w tym temacie jest ciężka.
Dla większości gej=pedał.
Tylko,że gej od pedała się różni .
Nie będę pisać ,że pedał to pedał przy rowerze,bo wole nazywać fakty po imieniu.
Ja różnicę między  gejem, a pedałem widzę.
Wystarczy czasem pomyśleć,że to nie jest nasza sprawa, kto kogo kocha i się po prostu nic nie odzywać.
 Gdy "przyjaciel" się odwraca od Ciebie,drugiej szansy mu nie dawaj. Choćby to była najważniejsza osoba,której można się zwierzać.... nie dawaj drogi powrotnej.
 Gdy ktoś kogoś straci wtedy zaczyna rozumieć swoje błędy.
Naród jest ociemniały i z tym pogodzić się trzeba,że nie każdemu łatwo przychodzą takie słowa,że ktoś jest homoseksualistą. Każdego człowieka należy uszanować,bo każdy jest coś wart. . Bez znaczenia czy jest hetero czy homo. Do tolerancji zmuszać nie mam zamiaru,bo każdy z nas taki jaki jest.
I to jest tylko i wyłącznie nasza sprawa,czy ktoś toleruje czy nie.Ale bycie homo to jest sprawa tylko tej osoby,która jest innej orientacji niż hetero, więc to uszanować się powinno. Dla większości homoseksualiści,to zagubione osoby,które w życiu lekko nie mają. Nonsens.
Każdy człowiek w pewnym stopniu jest zagubiony i szuka swojego miejsca na ziemi. Żaden człowiek też lekko nie ma.
  Dla ludzi homoseksualizm nie jest normalny.
Ja takich osób zdanie szanuje.
Lecz co to kogo obchodzi kto z kim sypia w łóżku?
Gdyby osoba homo(mówię o gejach i lesbijkach) żyła  ukrywając się jak za czasów Hitlera to zapewne życia w Polsce by nie mieli. Lecz gdyby wyjechali do Niemiec,Holandii,Francji,Irlandii to tam życie by mieli.Większość i tak już to zrobiła.
I wcale nie po to,że jest w Polsce bezrobocie. Bo czegoś takiego nie ma.Wyjechali tam by zacząć żyć tak jak chcą wśród ludzi,którym to nie przeszkadza.
Oglądałem wywiad z pewnym panem,który przeżył II wojnę światową. Opowiadał jak to było gdy w Polsce władzę przejęły nazistowskie Niemcy.
Opowiadał,że podczas wojny stracił rodziców i pozostał mu jedynie brat,który został kaleką . Przeprowadzili się do jednych z mieszkań,gdzie ludzie ich dręczyli.
Po kilku tygodniach tych nękań i uciążliwych wyzwisk od rożnych epitetów,mieszkańcy blokowiska zgłosili ich do władz gestapo. (nie jestem pewny,czy akurat to było gestapo a nie SS). Starszy pan wspominał mieszkańcom,że oni są rodzeństwem,lecz oni go i tak nie słuchali. Po przybyciu oddziału żołnierzy do kamienicy,obaj bracia byli w mieszkaniu. Jego młodszy brat nie mógł chodzić. Jego ostatnimi słowami do starszego brata były"Ratuj się".  Starszy brat uciekł przez okno,a uciekając słyszał strzały,które padały w jego mieszkaniu.
Opowiadał,że to był najgorszy okres w jego życiu,kiedy to Polak potrafił być przeciwko Polakowi w najgorszym okresie jaki zapanował od 1939 roku.
Nie żeby coś,ale ja też tolerancyjny w 100 % dla osób homo nie jestem.
Jedyne kogo nie toleruje to ludzi np. Facetów,którzy są "gejami" a chodzą w sukienkach,są wymalowani i robią z siebie dziwadło z gołą dupą na wierzchu.
 To owszem... Jest nienormalne. I tego nigdy nie będę tolerować.
Kolejna rzecz na którą stanowczo jestem na NIE to adopcja dzieci przez osoby homoseksualne.
Nie jestem wredny,by nie było,że ja homofobem jestem,ale dziecko powinno się wychowywać w pełnej rodzinie-  mężczyzna i kobieta.
 Głupie myślenie ludzi jest często takie " Jak ktoś jest  gejem to później będzie pedofilem. GŁUPOTA !! . Bo pedofilia nie tylko jest na tle seksualnym w wykorzystywaniu chłopców lecz zarówno i dziewczynek. Ale temat pedofilii poruszę jutro,gdy znajdę czas.

 


Dziękuję osobą z aska,które nakłoniły mnie do tego by jakoś  poruszyć ten temat ;) Pozdrawiam - Heelsmit

2 komentarze:

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.