Heelsmit17

czwartek, 31 grudnia 2015


2016 R.O.K
•~~~~~~

 Jest początek Nowego Roku - 2016.
Każdy z nas pewnie ma jakieś postanowienia, które chce dotrzymać.
  Ja również też mam, lecz coś sądzę, że ja jak i reszta osób nie dochowa ich w tym roku i je złamie.
 Po co są postanowienia?
Postanowienia są próbą czy uda nam się coś zmienić  lub coś ograniczyć.
  Niektórzy obiecują, że nie sięgną po papierosa czy  zmienią swoje   życie i staną się dojrzali.
Nie jest prosto zrobić to, z czym sie żyło od wielu lat.
 Moje postanowienia... Jest ich wiele, lecz ja nie mam takich, których  nie mógłbym złamać, bo bez niektórych rzeczy  czy też przyzwyczajeń mogę żyć.
 Ale obawiam się, że czasem może mi po prostu czegoś brakować i wtedy  zaliczę porażkę.
Oby ten rok był bez wyzwań i bez trudnych decyzji prowadzących do smutku, stresów i złości.
 I tego również  sobie i Wam życzę!
 Wszystkiego dobrego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.