Heelsmit17

sobota, 26 grudnia 2015



22.12.2015r
     Niby dzień jak każdy inny.
Ten dzień był dla mnie zbyt ciężki.
Po woli snuje się w głupich myślach nieprowadzących do żadnego celu, a jednak wciąż w nich tonę.
Zaczynam się zastanawiać czy to co robię jest słuszne.
 Nie potrafię, a przede wszystkim nie chce robić tego, czego być możne nie zrozumiałbym po fakcie.
Jestem typem człowieka, który po każdym spędzonym dniu, kładzie się na łóżku, zamyka oczy i myśli, czy  jest tak jak być powinno czy wręcz przeciwnie.
Ja doświadczenie biorę z życia i z tego co już przeżyłem.
 Czasem mówię zbyt trudnym i zarazem niezrozumiałym językiem, którego inni nie potrafią zrozumieć.
Jeśli kiedyś, ktoś znów zapyta mi się, czy wiem co to znaczy prawdziwa miłość, odpowiem  wprost:
 Nie, ale wiem ca to co  znaczy korzystać z życia, kiedy ta miłość się skończy i odejdzie  na zawsze.
Nie potrafię być jak dziwka, nie potrafię iść na pełen lajt  wciągnąć jakieś gówno i żyć z tym dalej.
 Dla mnie korzystać z życia to nie przejmować się niczym i nikim i żyć tak, by nie myśleć o problemach i o smutnych chwilach.
Jak to mówi rybka... Trudno, i płynie się dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.