Heelsmit17

sobota, 2 stycznia 2016

 Jaki film warto obejrzeć i dlaczego.

 1.  Wiecie jak zachować się gdy  dowiedziecie  od swojego znajomego, że np. jest gejem? 
 Zanim zrobicie coś głupiego pomyślcie, że on też ma uczucia, też kocha. Polecam obejrzeć film pt. Modlitwy za Bobb'yego. 
 Tytuł przesłała mi koleżanka kilka lat temu, gdy miałem z  nią kontakt gdy ja byłem w gimnazjum, a Ona w liceum. 
 Film warty obejrzenia, bo daje dużo do myślenia. 
Jak się domyślacie jest o chłopaku, który zakochał się w drugim chłopaku. 
 Jest tam idealnie pokazany błąd rodziców, który zostanie zauważony, gdy jest już za późno.
 2.Gdy brakuje wam płaczu w nowym roku, polecam obejrzeć film o małym chłopcu, który traci mamę w same święta Bożego Narodzenia. 
 Zobaczcie co chłopak kupił mamie na podróż do nieba. Film nosi tytuł "Świąteczna Historia", mnie kompletnie zdołował.  
Urywki filmu (kliknij)   

3. Kolejnym filmem, którego polecam obejrzeć jest " wyprawa po życie". Film jest o chłopcu- podajże 11- letnim, który jest zarażony wirusem HIV. Pewnego dnia, do mieszkania obok wprowadza się chłopak, z którym się zaprzyjaźnia. Po krótkim czasie chłopcy się zaprzyjaźniają i zostają przyjaciółmi. ( nie są gejami ;) ).  Gdy stan chłopca się pogarsza obaj uciekają z domu szukając pomocy dla 11- letniego Eryka. 
4. Jeśli chcecie inny gatunek filmu, polecam komedie " Książę w Nowym Jorku" ze znanym aktorem- Eddie Murphy, który gra księcia, który wyrusza do Nowego Yorku w poszukiwaniu żony. 
5. Jeśli chcesz się pośmiać polecam obejrzeć  film o dwóch starcach mieszkających  tuż obok siebie.   Są sąsiadami, oraz przyjaciółmi.  Obaj w pewnych scenach ze sobą rywalizują, no ale co ja wam będę opowiadać.  Tytuł ma dwa odcinki... 
 Pierwsza i druga część. Druga cześć jest kontynuacją  I części
 Tytuł I części to " Dwa zgryźliwi tetrycy, a II część nosi tytuł" Jeszcze bardziej zgryźliwi Tetrycy". 
 Jak mi się przypomni  jakiś tytuł to napisze w komentarzu ☺ Pozdrawiam ☺

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.