Heelsmit17

środa, 24 lutego 2016

 Już bez przyszłości, a tak najtrudniej żyć. 

Przyszłość jest wizją naszego dalszego życia. 
Czasem życie idzie w rytmie walca, raz, dwa, trzy...  
Po trzecim razie zawsze jest trudniej, czasem zbyt trudno, by
walczyć dalej. 
Dawnych wspomnień nie zabierze nam nikt, nawet tych cudownych i tych, które są najgorsze. które sami chcemy wymazać z naszej pamięci , a są wśród nas. 
 Nie można żałować, że poznało się niektórych ludzi... 
Pomyśl... Gdybyś  ich nigdy nie poznał/a to  nigdy bys nie nabrał/a doświadczenia życiowego np. ( nie wiedział/a byś  jacy ludzie potrafią być parszywi.    Nie wiedział/a byś jak bywa w związkach, które pozwalają nam nabrać doświadczenia, które ZAWSZE nam się przyda i wystarczy poznawać nowych ludzi by dostać po dupie, ale zawsze się czegoś uczymy). 
Z każdym krokiem w przód rodzi się nadzieja.  Może stać się cud, że nasze serce spotka dom, w którym będzie nasza wymarzona i przypisana połówka , która z nami będzie na zawsze - pomimo wszystkiego. 
Pewna osoba mi się pytała dlaczego oceniam wszystkim po tym jak zawiodła mnie jedna osoba... 
Mówię, ze z doświadczenia wiem jacy są ludzie i mierze każdego równą miarą... Pisza mi, że nie każdy taki jest...  Nie wierzę w to... Ludzie są podli i tego się nauczyłem, by nikomu nie ufać i każdego traktować tak samo jak poprzednich.  
Nie mam szacunku do ludzi, nie do tych, którzy są tacy jak ja...  (osoby, które mnie znają bardziej powinny wiedzieć co mam na myśli,a raczej kogo pisząc " tacy jak ja" ). 
 Kiedyś dużo ludzi mnie popierało, dziś została ich garstka. Ale zostali Ci prawdziwi przyjaciele, którzy nigdy nie zawodzą... 
To, że wspomnienia (te gorsze)  bolą, to wiem. Ale cierpienie nasz uszlachetnia i robi z nas silniejszych ludzi, gotowych walczyć o lepszą przyszłość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.