Heelsmit17

wtorek, 24 stycznia 2017

 Tylko Ja.


Tylko ja - to mój świat.
Tylko ja zamykam się dla was.
Tylko ja  wierze w siebie.
Tylko ja jestem kim jestem.
Tylko ja walczę z innymi,
Tylko ja patrze na Ciebie,
Tylko ja ruszam do przodu, kiedy ty stoisz w miejscu
Tylko ja się zmieniam kiedy Ty jesteś ciągle taki sam.

Szkoda tylko, że Ja, zmieniłem się nie tak jak  chciałem.
To nie moja wina, że świat tak mnie pokierował.
Być może mogłem swoją drogą iść sam, bez nikogo.
 Dziś nie znałbym goryczy, które dostawałem od życia nie jeden raz.
Dlaczego Ja jestem ciągle tutaj sam?
Tak wyszło, nic nie poradzę.
Zmienić  trzeba się chcieć, a nie z przymusu.



  -----------..........-----------..........----------.......------------
 Wkurza mnie, gdy ludzie mówią coś o czym nie mają zielonego pojęcia. Nawiązuje tutaj do tematu gejów, lesbijek czy trans.
  Takich ludzi trzeba zrozumieć, a nie oceniać ich z góry tylko dlatego, że kochają inaczej.
 Kiedyś... znajomych i przyjaciół miało się dużo.  Naszedł czas, gdy dowiedzieli się o człowieku, że wybrał drogę inną niż komuś się podoba.  Kpina i wyśmiewania, powiedziałbym ,że to chleb powszedni.  Z biegiem czasu wszystko się skończyło.  Dacie wiarę?
  Ci którzy odeszli zrozumieli i powrócili...   Nie potrafię zrozumieć jak można skreślać człowieka tylko dlatego, że jest inny od większości.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.