Heelsmit17

czwartek, 12 stycznia 2017

 Porażka 


    Co to jest porażka?
 To coś co odnosimy lecz tego nie chcemy.
 wielu ludziom trudno jest się z nią pogodzić, bo nie każdy potrafi przyznać się do błędu jaki popełnił.
    Pogodzić się z porażką jest ciężko...   Nie jest łatwo powiedzieć samemu sobie " Przegrałem ".
 Zbyt wielu dumnych ludzi nie zna słowa " przepraszam ".
 Porażkę odnosimy dość często lecz się do niej nie przyznajemy.
 Ja w życiu popełniłem jedną porażkę, o której ciężko pisać, a co dopiero mówić. Wielu ludzi zna moje życie, zna moją historię,  po prostu znają mnie  na wylot.  Przez całe życie porażki nauczyły mnie jednego.  Nauczyły mnie tego, by walczyć do końca, lecz tym razem wybierając inną drogę niż te, które sprowadzały mnie na dno.
    Moją porażką byli poznani ludzie, którzy nie są ludźmi.   Żadna porażka  nie jest wieczna. Warto walczyć, by pewnego razu zamiast dorobić się porażki dorobimy się sukcesu, z którego będziemy dumni latami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.