Heelsmit17

niedziela, 8 lutego 2015

Patrz na życie tak jak ja!

Gdy nie widzisz sensu życia,podobnie jak ja.
Gdy miłość zawiodła podobnie jak moja.
Gdy odwraca się od ciebie przyjaciel,podobnie jak ode mnie.
Gdy ktoś ma Cię głęboko w zadzie,tam gdzie inni mają mnie.
Gdy ktoś plotkuje na twój temat.podobnie jak o mnie.
Gdy ktoś przy tobie jest przyjacielem a za plecami wrogiem,tak jak u mnie.
Gdy dla kogoś jesteś pośmiewiskiem bez powodu,bo lubią się na kimś wyżywać ,tak jak u mnie.
WIEDZ:
Nie patrz w życiu na to co było kiedyś. Patrz optymistycznie na lepsze jutro.
Nie odpychaj od ciebie uczuć drugiego człowieka,który może nieść ze sobą szczęście.
Nie odpychaj od siebie ludzi,którzy mogą Ci wiele pomóc w życiu.
Nie miej ludzi głęboko tam gdzie oni mają ciebie. Bądź na poziomie i miej ich w głowie modląc się do Boga by dał im rozum.
Nie denerwuj się na złośliwe pogłoski,plotki,komentarze. One tylko dają satysfakcję osobie,która je propaguje. Tylko debile uwierzą w plotki siane przez debila.
Nie daj po sobie poznać,że nie wiesz jaka jest prawda o Twoim „przyjacielu” Mów w prost,by nie mieli Cię za naiwniaka z którego można robić pośmiewisko.
Nie bądź pośmiewiskiem. Wystarczy,że na ich docinki będziesz sie uśmiechać i mówić” Mów tak dalej a na pewno coś w życiu osiągniesz,bo głupotę osiągnąłeś już dawno.” 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.