Heelsmit17

czwartek, 12 lutego 2015

Sen jak z koszmaru

SEN-Radość i Cierpienie
Sen ciągnie się jak rzeka. Nie widać początku,nie widać końca.
Wszystko idzie własną drogą,nawet te ryby co płyną z prądem rzeki,spotykają się w jednym skupisku. Ryb w rzece nie brakuje,podobnie jak fałszywych przyjaciół.
Wystarczy,że złowi się w sieci jedną złotą rybkę, a ona zamieni Twoje życie w raj.
Fałszywy przyjaciel zmieni Twoje życie w piekło.
Oddalamy się od siebie,zapominając co było dawniej. Zaczynamy nowy rozdział,gdzie Ciebie już w nim nie ma. Naprawdę tego chcesz?.Chcesz już nigdy nie istnieć? Pocieszę Cię jedynie tym,że z mojego serca już Cię wymazałem... Zostały mi tylko wspomnienia,które nie łatwo oszukać.
Może faktycznie robiłem wszystko tak,by uprzykrzyć Ci życie. Może chodziło mi tylko o to,abyś udowodnił czy Ci zależy.
Spoglądając w niebo,widzę to co pisałeś pełen przekonania.
Teraz możesz żałować,myśleć co chcesz.Mnie to po prostu już nic nie interesuje.
Choćby Ci się życie waliło,wiedz,że na mnie liczyć nie możesz.
Nie będę miły,nie będę taki jak dawniej.Życie uczy mnie jaki człowiek jest naprawdę.
Jeśli doznasz cierpienia,będę się modlił byś wtedy myślał o mnie. By te cierpienie stało się zadość uczynieniem za to co było kiedyś.
Myśli mam pełno,większość z nich jest błędna.Powstały z omamu głupoty.
Gdy śnie o czymś,co jest dla mnie cierpieniem,proszę Boga bym się obudził.
We śnie,człowiek lata w obłokach,jest tam gdzie odnajduje swoje szczęście.
Czasem żałuje,że sen to tylko sen.
Żałuje,że czasem się z niego wybudzam,bo  we senie  wszystko staje się łatwiejsze.
 We śnie jest mi dobrze,czuję,że tam jest lepiej. Tylko czasem wejdzie do niego niespodziewany i niechciany gość,który zawszę wszystko musi zepsuć.
We śnie czas stoi w miejscu,nie tak jak tu-na ziemi.
We śnie ponosi wyobraźnia,która z czasem jest jak zlot sankami z górki. Wszystko szybko mija,te szczęście,ta radość drugiego człowieka.
          Marzysz by sen stał się realnym wydarzeniem? 
Zastanów się,czy warto tak marzyć,by potem żałować,że coś się wydarzyło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.