Heelsmit17

wtorek, 20 września 2016

Trzeba umieć widzieć człowieka w człowieku...


    Nie sądziłem, że ludzie potrafią być zakłamani i perfidni.
 Ludzka głupota, która niegdyś była przez innych zwana błędem - Jest życiem codziennym.
 Nie potrafią się zmienić, bo nie chcą.  Nie, że nie mogą, po prostu nie chcą.
  Trzeba zastanowić się nad pewnym pytaniem" Dlaczego człowiek jest taki jaki jest i nie chce się zmienić". Nie uwierzę w to, że jest trudno się zmieniać, bo jesli się chce to zmiany przychodzą szybko.    Większość powinno odpowiedzieć za swoje błędy i się zmienić, a nie, że  im się odpuszcza. Taki błąd zrobiłem. Zamiast komuś zrobić problemy po prostu odpuściłem, bo było mi szkoda.



 No cóż ...
Zmiana tematu...
Mija już 20 dni chodzenia do szkoły, a ja już mam po prostu dość.  Czuję się jakbym chodził do niej odkąd się zaczęła 3 miesiące temu.
   Nauki nie ma dużo, ale się dopiero zacznie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.