Heelsmit17

piątek, 30 września 2016

Człowiek im więcej się stara pomagać innym tym większą otrzymuje zapłacę słowami " Spierda*aj" , " od*eb się" itd.
 Używałem metod dość drastycznych, nieprzemyślanych... To wszystko, by uchronić człowieka przed
nieodpowiednimi osobami.  Porażka za porażką, może gdy stanie się to, przed czym chciałem chronić pewną osobę stanie się faktem, wtedy zrozumie, że chciałem dobrze.   Być może trochę to potrwa. Być może nigdy nie nastanie, bo nikt się do zdrady nie przyzna,  ale ja wierzę, że w głębi serca będzie nurtować  ludzi, dlaczego używałem takich metod.
 Czuję się cholernie źle, bo nurtują mnie moje błędy, nie tak jak innych.
  Może czas przestać pomagać i  nie starać się zmienić innych.  I tak za wszystko dostaje się po dupsku za dobre chęci.
   Nigdy więcej nie chciałem, by to przed czym chroniłem innych się okazało zbędnym trudem,..
     Czas zacząć chronić siebie,  a nie innych, bo chronić innych jest nie warto. Nie dla słów, które są gorzkie jak łzy.  Trudno... Każdy kogoś rani, a świat się przecież  przez jedną osobę nie zamknie na wieki.  Może kiedyś każdy pojmie na czym polega życie  i jak je godnie przeżyć.

 Dzień nie był zły... Aż do czasu.   Rano gdy szedłem do sklepu po coś ^^  :D  I chciałem zapłacić Pani właścicielka powiedziała, że nie muszę płacić, to prezent na dzień chłopaka i mam pozdrowić rodziców.  Tak zaoszczędziłem ponad 15 zł :D   A potem to już kompletna kicha.  Tak było ,jest i będzie zawsze. Jak coś się układa to się się musi zepsuć. Byłem teraz w sklepie i zauwazyłem jak gówniarze chcieli kupić wódkę.  No ja rozumiem, że interes interesowi, ale prawo jest prawem. Nieletnim sprzedaż alkoholu jest zakazana.  A co ja widziałem? W pewnym markecie gówniarze w wieku gdzieś około 15 lat chwili kupić wódkę.  Ekspedientka już im podawała i wtedy Czaruś się odezwał " Dowód proszę pokazać". Ekspedientka spojrzała na mnie z takim przerażeniem ,że masakra ;d Oczywiście dowodu nie mieli, i powiedziałem grzecznie, żeby poczekali na policję i niech z policją porozmawiają.  Wyszli ze sklepu i raczej szybko nic takiego nie kupią.  Nie rozumiem dlaczego ludzie sprzedają nieletnim takie gówno.   To już drugi raz kiedy się odezwałem w tej sprawie i mało tego... Drugi raz w tym samym sklepie  i przy tej samej sprzedawczyni!.   Kobieta mnie popamięta, bo powiedziałem, że za to odpowie.

   Dzień zrąbany, a jak ja mam dzień zrąbany to lepiej mi nie zachodzić  za skórę.
  Potrafię się zdenerwować, coś zrobić, a potem żałować.  Chociaż ja zawsze żałuje jak coś zrobię  nie tak, nie tylko wtedy gdy ponoszą mnie nerwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.