Heelsmit17

piątek, 8 lipca 2016

Pytania i Odpowiedzi ( Piątek - Dzień odpowiedzi na pytania ) 



   Drugi raz podchodzę do zmierzenia się z pytaniami jakie mi zadajecie i niektóre są dla mnie kosmicznie trudne, by odpowiedzieć. Dużo pytań jest  dość moim zdaniem osobista i na większość nie mam zamiaru odpowiadać publicznie. ( Im mniej wiesz, lepiej śpisz ) 

 1. Pierwsze pytanie, na które odpowiem jest od Klaudii  Borczyńskiej.
  - " ile miałeś lat jak się pierwszy raz całowałeś" 
  Pytanie dosyć dobre, bo musze się teraz cofnąć w czasie i sobie przypomnieć  ile czasu upłynęło od mojego przed ostatniego związku... 
  Tak coś czuję, że miałem wtedy 15-16 lat, bo chodziłem wtedy do gimnazjum.  
 
2. drugie pytanie zadała mi osoba, która w  moich oczach jest kimś: " Ania Z" 
 - "  Czego nienawidzisz? " 

1.  Zapewne  nienawidzę ludzi, którzy się nie szanują. Od tego aż mnie krew zalewa, gdy widzę co ludzie dodają i wysyłają innym.  Takie szmacenie się świadczy o człowieku. 

2. Drugiej rzeczy jakiej nie trawię to zakłamanie. 
   Gdzie ktoś mnie kłamie,  a wiem jaka jest prawda mam ochotę zatłuc jak kaczkę. 
 Nie znoszę takich ludzi. 

3.   Nienawidzę  ludzi, którzy uważają się za bóstwo, tylko dlatego, że mają kasę od rodziców lub mają więcej znajomych.

4.  Nienawidzę gdy wmawia mi się coś co  nie jest prawdą,    Jestem osobom upartą zdania nie zmieniam, a wmawianie mi powoduję u mnie  złość :) 

5. Nienawidzę nowej partii rządzącej PiS, którzy moim zdaniem niszczą ten kraj i go cholernie zadłużają. 

 Gdybym miał wymieniać dalej to, by mi to trochę zeszło :d 

3. Trzecie pytanie jest od Michała L. 
-  " Dlaczego życie jest takie chu*owe? " 

  Musialem dać cenzurę xd  Odpowiadając na te pytanie odpowiem krótko. Życie nie jest chu*owe, póki o nie nie zadbasz. 
 Jak będziesz robić coś niestosownego to życie się na Tobie zemści.

4.  Pytanie zadane od  Kamili S 
 " Gdzie według Ciebie jest szczęście?" 
 
Hmmm, gdzie jest szczęście? 
  Szczęście jest wszędzie, wystarczy się rozejrzeć :) 
  Od razu mówię, że szczęścia nie ma w lodówce ... Szukałem już :) 
  Szczęście możesz odnaleźć w ogrodnictwie, w urozmaiceniu swojego życie, czy w pasji. 
 Moją pasją jest praca i często się cieszę, gdy coś mi się udaję i, że udaje mi się zapomnieć chociaż na chwilkę o tym co było i skupić sie na tym co już jest. . 
  

5.  Pytanie anonimowe: 
 - " Jaki ostatnio film wywarł na Tobie morze łez? " 

Morze łez, czyli płacz? 
 Hmm... Ostatnio zdarza mi sie płakać dość często, nie tylko przez ludzi, ale i przez filmy owszem. 
 Oglądając film "Gwiazdy naszych wina", gdy pewien chłopak przed utratą wzroku miał dziewczynę, którą kochał.  Ta go rzuciła, bo oślepł.   Scenariusz napisany tak świetnie, że płakałem z żalu, że ludzie nie kochają sercem. Ludzie łzy powodują u mnie powstanie własnych łez. 
 Nawet przed wczoraj gdy oglądałem "Zakochany Kundel" To płakałem, gdy taka suczka mówiła, że  on ma dom, ma kochających ludzi, a ucieka z raju.   I, że mu zazdrości, bo jej nikt nie chciał i nie kochał.  Same słowa u mnie po refleksji wywołują łzy. Taki już jestem. :) 

6. Pytanie od Igi S:  
- "Czy Pamiętasz Taki Dzień,  Kiedy Byłeś  Mocno Szczęśliwy" 

  Takich momentów było zaledwie kilka. Duzo bym oddał,  może nawet jeszcze więcej, by poczuć się szczęśliwy.  Tak  na nowo z wiarą budzić się  i odzyskać stracone łzy. 
 Dużo ich w ciągu jednego roku poszło na zmarnowanie. 
      Szczęśliwy byłem jakoś  tak rok, bądź dwa lata temu, ale tylko chwilowo. 
 Często się boję, że gubię cel i, że wszystko jest już stracone. 
 No cóż trzeba mieć nadzieje, że kiedyś nadejdą lepsze dni. 

7. Pytanie anonimowe: 
-" Czy masz jakąś ulubioną zabawkę z dzieciństwa" 
 
 Moje dzieciństwo trwa do tej pory.   
 Jak miałm 17 lat to bawiłem się ludzikami, po prostu tak, by nie mysleć o problemach. Po postu z nudów.  Mama mowiła, że jestem duży dzidziuś i tylko mi smoczka brakuję. 
    Po prostu zabawę ludzikami  ( z kinderek) w moich myslach i wspomnieniach odczuwam dość pozytywnie. 
 Pozwoliło mi to rozbudować wyobraźnię, która teraz mi pomaga do pisania wierszy jak i opowiadań w wolnych chwilach. :) 



 Koniec z odpowiedziami  na dzień dzisiejszy. 
   Reszta pytań jest dość dotkliwa i musiałbym myślami powracać do czasów, do których powrócić nie chce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.