Heelsmit17

piątek, 24 czerwca 2016

Pytania i Odpowiedzi ( Piątek - Dzień odpowiedzi na pytania )



 A, więc tak. Jest sporo pytań od dzisiejszego i wczorajszego dnia dotyczące  mnie i tego co sądzę na dany temat, więc odpowiem punkt po punkcie  tak jak lecą pytania.  



 1. " Co sądzisz o transwestytach? "  - Pytanie zadane od  Kasia  L  z Kazimierza Dolnego:

 Dla mnie każdy człowiek jest człowiekiem bez znaczenia czy  jest czarny, biały, homo, hetero,  katolik, ateista czy buddysta.   Jeśli komuś jest źle w ciele, w którym się urodził to każdy z nas ma prawo do jakieś zmiany.    Dużo ludzi nie akceptuję się takim jakim się rodzi.
 No znam przypadki, że chłopak przebierał się od dziecka w damskie ciuchy, nawet na karnawał w podstawówce przebrał się za księżniczkę.  Nie jestem pewny, czy to czasem nie była Conchita Wurst . ( Trochę o niej czytałem w necie, więc coś mi się kojarzy ta sytuacja z jej osobą).  Każdy ma prawo do tego, by czuć się dobrze, by być szczęśliwy, bez znaczenia czy komuś się to podoba czy też nie.
 Każdego życie jest przestrzenią do decydowania samemu za siebie,  Nasze życie my o nim decydujemy jak nim kierujemy .


2. " Czy można się Ciebie bać?  - Pytanie anonimowe ( Niestety)

   Jestem  człowiekiem, który ma różne odbicia jak ktoś mnie wnerwi.  Czasem daje za wygraną i daje satysfakcję innym, że się nie stawiam,  a czasem mam tak, że mam napływ złej energii  i nie panuję nad sobą.    Tylko... Jestem typkiem, który żałuje w życiu wszystkiego co zrobił źle.
Wiem kiedy robię błąd i potrafię się do tego przyznać bez przymusu i bicia.
kilka razy mi się zdarzył napływ negatywnej mocy, kiedy po prostu mi puściły nerwy jak każdemu.
  Jak ktoś dostał w ryj, to przepraszałem.  Nawet wrogów.  Nie przepadam za przemocą, bo sądzę, że są na świecie lepsze wyjścia niż lanie się wspólnie po mordzie. Czasem trzeba z niektórymi ludźmi porozmawiać "dyplomatycznie", by zrozumieli.  Siła argumentów jest lepsza niż siła mięśni.

3. " Jesteś wierzący?" - Pytanie zadane od Adriana Paszko  z Wrocławia (    Zgodził się na podanie danych i miejscowości ).

Moja wiara jest moja sprawą prywatną.
Jestem w zasadzie wierzący, ale nie praktykujący. Moja wiara bywa zachwiana. Nikt mnie do niczego nie zmusi. Są rzeczy, w które nigdy nie uwierzę. Na istnienie Boga nie ma żadnych w sumie dowodów, prócz tego co piszę w Biblii, lecz równie dobrze mógł to napisać człowiek, który miał napływ weny i pisał z nudów.  Jak wiadomo są religię starsze od chrześcijaństwa i wtedy były już rośliny i ludzie, więc...
 Bóg raczej nie stworzył świata, bo przed nim były już inne religię.
Księża wchodząc do zakonu zrzekli się udogodnień i przyrzekli, by żyć w ubóstwię i celibacie.
 Księża mają panienki, więc  to co przyrzekli wstępując w szeregi zakonu złamali.
 Przyrzekli również życie w ubóstwie, a księża co chwile wymieniają samochody, lub dostają pieniądze  od rządu i ludzi w przypadku Rydzyka. Księża powinni być sługami Boga. Czy pedofile dają dobry przykład?
Ja rozumiem, ze nawet ksiądz może pobłądzić... Ale za takie coś powinni dostać krzesło elektryczne.
Takie jest moje zdanie i nigdy go nie zmienię .
------------=============---------------================----------=============--------
Na dzisiaj kończę, bo czasu mam mało, by odpowiedzieć na resztę pytań, a jest ich jeszcze jakieś dwanaście . to nie jest dużo, ale wymagają rozpisania, a po zakończeniu roku jestem padnięty i lekko zdołowany.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.