Heelsmit17

środa, 1 czerwca 2016

Ludzka głupota nie zna granic.
 Wmawianie mi, że coś jest czarne gdy jest białe to jakieś żarty.
 Nie kumam ludzi po co kłamią i się przy tym upierają, kiedy wiem jaka jest prawda.
Zero litości...
A potem się kurwa dziwią, że się im nie ufa.
Chorzy ludzie, szukający współczucia i zrozumienia.
 Mała rada... Znajdź człowieku u siebie zrozumienie, po chuj mnie kłamiesz i zacznij współczuć sam sobie jakim jesteś gnojem i chamem.   Ja Ci cholernie współczuję i Cię rozumiem, że masz najebane w bani.
   Prawda wyjdzie na jaw,  a człowiek się nie zmienia...
Jak to mawia moja przyjaciółka " Ze szmaty jedwabiu nie zrobisz".   Już dawno trzeba było zamknąć dział księgi zakazanej w roli głównej z tobą.  ( Piszę " tobą"  z małej, bo nie mam do ciebie już nawet szacunku).
 Gdybym miał możliwość, gdybym słyszał kłamstwa prosto w oczy to bym zabił  jak szczura, bo jesteś do niego zbliżony poziomem.
Tyle razy mi radzili, bym się odciął, bym kopnął w dupsko.
Powiedziałbym " chuj Ci w dupę", ale to dla ciebie byłaby przyjemność :)
Czas zagrać w innej lidze, gdzie nie ma miejsca dla szmat i zakłamanych osobników.
 Ostro?  Nie... To jest łagodna taktyka zemsty,  a poznasz jej gorszy smak, gdy " Przybędzie sierżant z psami i zakuje nogi ten maskaradzie".   Sądzę, że wiesz co mam na myśli.
Szukasz ratunku u przyjaciółek, które ci ślepo wierzą,  w twoje kłamstwa i zasmucone oczka?  Żałosny typ. Gdyby poznały prawdę, to zostałbyś sam, całkiem sam.
 Może wtedy byś się ogarnął, choć na to już za późno.
  Szczerość zabije kłamstwa, które siejesz od dawna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.