Heelsmit17

sobota, 4 czerwca 2016


ŚLADAMI PÓJDĘ ZA TOBĄ ... 


Nie patrz na mnie, tak jak kiedyś.  Magia Twoich słów sprawiła, że straciłem rozum. Zaufałem bezgranicznie, wierzyłem w każde słowo, byłeś tylko Ty.    Oddaliliśmy się od siebie, jak ta   kropla łzy w wodzie, która poszła nurtem rzeki .
Ona odeszła przed siebie, zostawiając wszystko w tyle.
 Ona ma na wszystko wyjebkę, wszystko jej spływa i nic nie jest dla niej ważne.
 My... Powinniśmy zacząć od nowa, tylko,że...  bez Siebie.
 Zacząć wszystko tak jak kiedyś, gdy się nie znaliśmy. Ciekawi mnie jak nasze drogi, by się potoczyły, gdybyśmy byli dla siebie obcy, niczym jak turysta, który Cię mija na ulicy.
Marzysz o Hiszpanie? O Włochu?  Zacznij marzyć o tym  byś zaczął patrzeć sercem, a nie oczami.

To, że nam nie wyszło, no cóż ... każdemu się zdarza.  Wina jest obojga z nas.  Grunt, by wiedzieć kiedy należy się rozejść na zawszę.
 Ból, cierpienie, nienawiść, na co to komu?  Może kocham, lecz cholernie nienawidzę.
 Jedno i drugie nie ma prawa bytu, więc  ani ja, ani Ty, nie mamy wspólnej przyszłości.
Mogliśmy na siebie wpaść przypadkiem, znajomość, by się zaczynała, bez związku, który był zbudowany z niepewności i zdrad.

 Wspomnienia  zostaną w nas na zawsze, moje wspomnienia zostaną, lecz tylko te złe.
Życie już takie jest, że nigdy nie pozwoli pamiętać cudownych chwil, bo po chwili zjawia się tysiąc gorszych. Powracają łzy, smutki, wspomnienia... Wszystko na nowo się zaczyna jakby to było wczoraj.  Mam dość nieprzespanych nocy, chwil kiedy się bałem, gdy Cię przy sobie nie miałem.
Mam nadzieję, że w moim sercu nikt już nie zagości.   Jedna osoba, a tak namieszała  w sercu na półkach, że nie potrafię tego ogarnąć.
Dość bólu, strachu i słów bez pokrycia, które były wypełnione kłamstwami.
Kiedyś może przypadkiem na siebie trafimy, gdzieś na mieście, gdzieś na wyspie i zapomnimy o tym co było złe i zaczniemy na nowo  i naprawimy  to co w młodości zniszczyliśmy.

Trzeba się wziąć w garść i dotrzymać danego słowa.
  Jak nie potrafisz dotrzymać słowa, to..
 Zniknij, Odejdź. Przepadnij.
Marzenia możesz spełnić jeśli chcesz i możesz rozjaśnić swoją twarz w moich oczach zmieniając się.  Obawiam się, że jak dla mnie jest już za późno, by coś się zmieniło, lecz dla Ciebie nie jest za późno.
Może kiedyś trafimy na swoje połówki i odnajdziemy szczęście, które nie było nam dane.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.