Heelsmit17

poniedziałek, 13 czerwca 2016

 Dłuższy czas mnie tutaj nie było, miałem lekki problem z  laptopem, lecz juz jest wszystko w porządku.
 Dobrze, że Bozia stworzyła ludzi, którzy znają się na robocie i potrafią  naprawić komputer, bo ja jakoś do tego głowy nie mam, tak jak do psucia ;)

 Szczerze pisząc, nie wiem o czym mam pisać, choć jest duży powód do dumy, bo przecież   Polska wygrała 1:0 z Irlandią północną, więc szacun ☺
 Mama z zapędu i z tego kibicowania znowu miało, by brakowało, a by znowu zbyła szklankę z nerwów :D
 Inni narzekają na Lewandowskiego, ze nie było go widać na boisku, że był mało aktywny itd.
Każdy co mógł to zrobił, grunt, że wygrali ;)

 Nie ma szału, były w sobotę oraz w niedziele dni Wielunia, ale jak dla mnie szału nie było, dupy nie urwało.
  Wkurwiłem się lekko, ale wolałem iść do domu i olać to co jest do koła mnie i słuchać muzyki ♥
Kabaret Jurki...
Hmm, jakoś mi do śmiechu nie było, raz tylko się uśmiechnąłem jak gadali o dzikim seksie XD
Dzisiaj nic więcej nie napisze, tak wyszło, że napisałem o niczym sorrki, brak weny ;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.