Heelsmit17

środa, 15 czerwca 2016

 ORLANDO   [*] 


Na poczcie dostałem pytanie od pewnej Ani Z , co sądzę o zamachu w klubie gejowskim w Orlando.
      Jest to coś, co według mnie nie powinno się stać.
Ludzka głupota i nienawiść do człowieka odmiennej orientacji seksualnej niż heteroseksualna, nie jest normalne.   Ludzie z napisami na tabliczkach, czy na koszulkach jak i z mową na ustach cytują słowa zawarte w Biblii.  Założę się, że  1/20 tych osób nigdy nawet Biblii  nie otworzyła i nie przeczytała pierwszych chociażby 2 stron.
  Bóg kazał kochać bliźniego swego i nie zabijać...  Więc skoro mają czelność mówić osobom homoseksualnym co robią źle  etc, to niech teraz  mordercy za pokutują za swoje grzechy.  Stosunek osób tej samej płci nie jest grzechem ciężkim z tego co mi wiadomo.  A morderstwo już jest.
Co jest gorsze?   Bycie homoseksualistom, czy bycie mordercom?
    Bycie gejem czy lesbijką nie jest grzechem. Stosunek osób tej samej płci już jest.
 Osoby, które są homoseksualne nie mają wyboru czy chcą nimi być czy nie.
 Każdy z nas rodzi się  heteroseksualny, bo tak w naszych oczach wygląda rodzina, która składa się z mężczyzny i kobiety gdy się rodzimy i dojrzewamy. Rodzice za młodego wieku swoim dziecią  nie mówią  o osobach homoseksualnych ani nawet o nich nie wspominają.
  Czytałem nie tak dawno temu pewne komentarze kobiety, która wprost pokazała, że nienawidzi osób  odmiennej orientacji seksualnej.
Powiem krotko...
Jeśli komuś się nie podoba to, że ktoś jest gejem, czy lesbijką niech wyrok pozwolą wydać Bogu, a sami niech tego nie robią.     Jeśli Bóg, by nie chciał mieć gejów, czy lesbijek to, by ich nie stworzył.  Według ankiet osoby homoseksualne są w życiu bardziej szczęśliwe i wytrwalsze w związkach niż hetero.  Ile  tym prawdy?    Sam nie wiem.
    Osoba homoseksualna nie różni się od heteroseksualnej niczym, prócz tym, że kocha inaczej.
Każdy z nas składa się z krwi i kości, nasze serca biją jednym rytmem i to nas do siebie jednoczy.
 Nie rozumiem ludzi, którzy kierują się swoimi chorymi poglądami do osób odmiennej orientacji seksualnej czy kolorem skóry.
Osoba czarnoskóra, biała, czy żółta ma czerwoną krew, ma serce, ma uczucia, ma kości i rozum.   Niczym się nie różnimy, to nie zależy od nas jaki mamy kolor skóry.
   Każdy chce być szczęśliwy i nikt nikomu tego szczęścia nie może zabrać, bo komuś się coś nie podoba.  Jestem w szoku, że ludzie są przeżarci taką nienawiścią i kierują się chorą ideą czystości rasy, czy innymi bzdetami, które  są zgubne.  W Orlando doszło do masakry, teraz tak śledzę lekko te wydarzenia i zauważyłem, że jeden z ochroniarzy wyprowadził z pomieszczenia ok 70 osób.  Jak sam powiedział, żałuję, że mógł zrobić TYLKO tyle. Zrobił tyle ile mógł i większość ludzi jest mu wdzięczna.
 
Z własnego doświadczenia wiem, jak niektóre pytania bywają krępujące i dość "nie na rękę".
 Kiedyś byłem homofobem, nie potrafiłem zrozumieć osób innej orientacji seksualnej i sam za młodych lat tępiłem homo.  Tylko... chodziłem wtedy do 1 klasy gimnazjalnej...
 Jakoś w drugiej klasie moje nastawienie się zmieniło, tak jak moje życie.
Wmawiano mi, że homoseksualizm da się leczyć, bo to jest choroba.  Gdy coś takiego słyszałem, to chciało mi się wymiotować na myśl co osoba, która tak twierdzi  ma w głowię zamiast rozumu. Bycie homoseksualnym nie zależy od nikogo.   Taką osobą się po prostu jest i nikt  z nas na siłę  się nie oszuka.   To nie znaczy, że homo są gorsi od hetero.   Większość po prostu za bardzo pokazuję się z lalusiowatej strony... rureczki, vansiki... Taki pedalski styl życia.
 Jak kiedyś pisałem w notkach, jestem tolerancyjny, ale moja tolerancja ma swoje granice.
Gejów i lesbijki toleruje jak najbardziej, ale nie pedałów.
 Dla  większości wyda się to dziwne o czym teraz piszę, że bycie gejem, a pedałem to, to samo. Otóż to nie to samo i na chłopski rozum można od razu w głowie wyobrazić sobie "pedała",  a geja.
  Podam ponownie przykłady jak takie osoby rozróżnić:
Pedał:
- Maluję się,
- Ubiera damskie fatałaszki
- Chodzi z gołą dup* na paradach
-  Się nie szanuję
- zachowuję się jak kobieta

Gej:
- Nie pokazuje całemu światu tego kim jest
- Nie nosi damskich torebeczek itd
-  Nie maluję się
- Nie wyróżnia się spośród  tłumu, że jest gejem,
- Nie chodzi po paradach z gołym tyłkiem,
- I przede wszystkim geje się szanują  i się nie kur*ią.
 ( Piszę dość wulgarnie, ale używam prostego języka, prostego człowieka)


 Takie jest moje zdanie, każdy z nas ma swoje poglądy i je uszanujmy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.