Heelsmit17

środa, 15 czerwca 2016

Dużo ludzi nie ma przyjaciół, nie ma nikogo bliskiego, być może dlatego, że nie chce nikogo mieć.
 Największymi potworami są ludzie i  temu faktowi nie można zaprzeczyć.
 Być może nawet w każdym z nas jest potwór, który wyjdzie gdy napływ emocji dosięgnie zenitu  naszej granicy wytrzymałości.
   W gimnazjum nawet  pewien nauczyciel  mnie cenił za mój spokój i cierpliwość co do niektórych osób, bo jak sam powiedział " Ja już dawno dałbym im w ryj,  a ty taki spokojny" .
 Rozmowa była poufna, lecz niezapomniana :)
 Kiedyś długo trzeba było się starać, by wyprowadzić mnie z równowagi, teraz wystarczy głupie spojrzenie. Być może zbyt długo byłem pobłażliwy i wszystko co do mnie gadano, po prostu olewałem.
  Wracając do tematu przyjaźni...
Niektórzy nie chcą mieć przyjaciół, bo nie chcą być skrzywdzeni przez nich.
 Większość ludzi wybiera za przyjaciół zwierzaki, które są wierniejsze i bardziej zaufane.

--------------------------------------------------------
MOI DRODZY!!!!
JEST SPRAWA!
POTRZEBUJĘ TEMATÓW, KTÓRE MÓGŁBYM PORUSZAĆ NA BLOGU. 
JEŚLI MACIE JAKIEŚ CIEKAWOSTKI, COŚ CO WARTO PORUSZYĆ, LUB NA COŚ ODPOWIEDZIEĆ BARDZO BYM PROSIŁ, BY MI JE "PODTYKAĆ", A NIEBAWEM ZAPEWNE ODPOWIEM NA NIE ,W KTÓREŚ Z NOTEK. MÓJ E-MAIL: heelsmit_17@op.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.