Heelsmit17

sobota, 28 maja 2016

Przebaczenie

 Człowiek najbardziej potrzebuję przebaczenia wtedy gdy czegoś żałuję.
Nie każdy przez swoje życie zdążył naprawić to co zepsuł.
Większość dopiero na łożu śmierci proszą o przebaczenie, by mogli umrzeć w spokoju, bez nienawiści.
 Niestety dużo osób zbyt późno zaczyna rozumieć co robi źle, a co dobrze.
Jest 2 w nocy, nie mogę zasnąć może do rana wytrzymam, a wtedy pójdzie z górki.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

[***]

Wybaczyć Ci mogę, ale nigdy nie zapomnę,
Nie możesz wymagać ode mnie złotych gór, Kiedy ty sam przynosisz kamyczki,
Daj coś od Siebie, ja dam coś większego.
 Dałeś nadzieję, ja dałem siebie i miłość.

Sprzedałem Ci swoją duszę, swoje ciało,
Ty wolałeś idąc przed siebie brać więcej od innych,
Trofea zbierałeś i w końcu sam zostałeś,
Takie życie Ci odpowiadało, tylko w końcu wszystko Ci się rozsypało,

 Mnie do tej pory wszystko boli, serce krwawi, sny mam ponure,
 Miłość to ściema, miłości nie ma,
 Oboje się rozejdziemy i nigdy nie zejdziemy,
 Widzisz mnie co dzień, lecz nie widzisz co siedzi we mnie, kiedy kończy się ten ponury  dzień.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.