Heelsmit17

piątek, 12 sierpnia 2016

Jedno pytanie 


 W myśli twojego obrazu odnowić nie mogę,
 I znowu to sobie powtarzam, że jednak zbyt wiele nie mogę.
 W moim sercu diabeł drzemie, tylko we snach Cię obejmę.

 Tęskniąc za Tobą -  zadaję pytanie;
 Czy warto kochać sercem, które jest całe zakrwawione.
 On jest zawszę blisko mej pamięci, lecz gdy znika tracę świadomości,

 Chociaż zmuszony będziesz mnie porzucić,
 Swoje serce zamkniesz na trzy spusty,
 Do niego nie wpuścisz już nigdy rozpusty,

  Ostatnia nam spłynie na pieszczotach chwila,
  Ostatnie spojrzenie prosto w oczy zasłynie,
  Widzę wszędzie wokół siebie, Twoje oczy, Twoje usta, i serce zamknięte na nową muzę,
 
  Już jesteś cały zdyszany, gdy na rozstania  nadchodzą czasy.
  Wzrok opuścisz ku Ziemi matczynej i  tak po prostu odejdziesz w trzcinie,
  Chciałbym wszystkie myśli czytać, by przewidzieć każdy krok,
  Nie chce ryczeć, nie chce krzyczeć, chce cie kochać w zachwycie.

===================================================

  Macie tak, że w nocy zamiast spać, wspominacie stare dzieję i żałujecie, że już się skończyły? 
Ja strasznie żałuję, że skończyły się przez głupoty z marnym skutkiem. 
  Mówi się, że wina w nieudanych związkach jest po obu stronach. 
 Gdy się kogoś kocha, a ktoś zdradza to wina jest po jednej stronie. 
 Często sami siebie dołujemy, że jednak to jest wina z obu stron, bo gdybyśmy poświęcali więcej czasu, rozmawiali szczerze na każde tematy, a nie tylko gadali o głupotach to by było dobrze.  Nie koniecznie tak jest... Czasem człowiek oddaje całego siebie drugiej osobie... Gdy się kończy związek nasze oddanie odchodzi wraz z ukochaną osobą i stajemy się wrakiem człowieka. 
  Nie potrafimy kochać,  oddalamy się od innych i po prostu zamykamy się w sobie i rzadko kiedy szczerze się uśmiechamy. Takie efekty daje miłość, która obdarza niewłaściwe osoby sprowadza nas na dno. 
 Mówi się, że życie idzie dalej i gdy zamyka się jedną miłość jest szansa na otwarcie kolejnej. 
 Tylko pierwszą miłość, pierwszy związek, pierwszy pocałunek pamięta się na zawszę. 
   Czemu o tym piszę? 
 Bo ludzie sądzą, że miłość jest jedna  i po zerwaniu nikogo się już nie pokocha. 
 Ja pokochalem siebie, czasem też siebie nienawidzę, lecz tylko ja kocham swoje wady, lecz też staram się je usuwać.   Ktoś mówi " Ogól  się", to ktoś odpowiada " Nie mam dla kogo". Głupota.  Nie powinniśmy się sprowadzać na dno przez ludzi, którzy nie potrafili docenić tego co dostali od życia. Nie trzeba mieć osoby, miłości , partnera, by zadbać o swój wygląd. 
 Ludzie gadają, że jak facet spędza w łazience dwie godziny na szykowaniu się, to jest "pedałem". 
 Gucio prawda.  Po prostu na tym świecie są osoby, które chcą dobrze wyglądać,  a nie wychodzić na miasto jak szmotek.  Nie tylko kobiety spędzają pół dnia w łazienkach i przed lustrem, by dobrze wypaść w oczach innych. Faceci mają takie potrzeby, by postać przed lustrem, spojrzeć samemu sobie w oczy i powiedzieć " Jestem coś wart ". 
 Każdy jest coś wart, tylko nie chcą w to uwierzyć. 
Ja należe do osób, które lubią długie gorące kąpiele w wannie, teraz mam prysznic, ale to nic nie zmieni, grunt, że woda leci z prysznica. Myję kilkanaście razy dziennie ręce, bo czuje, że za każdym razem jak coś biorę w dłonie to mam je brudne. 
 Taki odruch...    Czasem nie chce mi się golić, bo nie mam potrzeby, bo wiem, że nie muszę nigdzie wychodzić z domu.  Strasznie polubiłem samotność, zamykam się w pokoju, słucham muzyki, a do rodziców się odzywam jak czegoś potrzebuję  ☺. To nie znaczy, że nie odzywam się nigdy.  Całymi dniami w pokoju nie siedzę, bo samo siedzenie mnie męczy, a jak ja nic nie zmajstruje, nie posprzątam, czymś się po prostu nie zajmę to mnie szlag trafia. Najgorzej jest w niedziele, gdy nie wpada pracować, ale to mnie nie hamuję w niczym, bo zajmuje się lekkimi obowiązkami, takimi jak ścieranie kurzy, czy pastowanie paneli.   Każdy z nas ma jakieś zajęcia, jakieś nawyki, których nie chce zmieniać, bo mu odpowiadają. 
 
PS. Następna notka będzie MOŻE jutro, mam multum wierszyków na komputerze napisanych po nocach. Jak nie mogę spać to piszę, mam lepszą wenę. Do zobaczyska ludziska. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.