Heelsmit17

środa, 3 sierpnia 2016



Wszystko - to MY .


 Jesteś ty, jestem ja - jest ten świat co zastał nas.
 W blasku słońca staje blask i wiem, że jesteś jak jasna pochodnia.
 Nie zgubimy się, bo mamy siebie.

 Niczego nam nie trzeba, wszystko mamy.
 Mamy siebie to nie jest mało!
 To jest wszystko, lecz dla Ciebie to wciąż za mało.

 Co mam zrobić, by gdy rano się mam zbudzić i ujrzeć Ciebie obok siebie?
 Mogę zrobić bardzo wiele, ale ty nie chowaj się za swym cieniem.
 Twoje słowa i to wszystko wraca od nowa.

 Dlaczego nie mogłeś tak po prostu odejść, tylko zostawiłeś masę wspomnień?
 Co mam zrobić, by wymazać Cię z pamięci, choć wiem, że na to brak mi chęci?
 Nie odwracaj się ode mnie, gdy spoglądam w Twoje oczy.

 Sam dla siebie jesteś tym, kim ja nigdy nie chciałem być.
 Samotnik, pustelnik -  Twoje smutne życie i udręki.
 Zostajesz sam tak jak ja, czy warto jest w to dalej grać?

 Woda płynie, czas upływa, życie stoi na rozstaju, tylko we snach jesteś w raju.
 Gdybym miał oddychać Tobą zajrzałbym w Twe plany wcześniej i otrułbym się dwutlenkiem.
 Lepiej skonać z własnej ręki,  niż być zniszczony przez twe gierki.

 Kiedy to się w końcu skończy?
 Tyle czasu już minęło,  a my dalej się kochamy.
 Jesteśmy razem, lecz osobno, tak jak chciałeś, tak się stało.



 Od autora: 
 To co pisze jest mojego autorstwa, to co napisałem u góry pisałem 13 minut. 
  Jak się piszę prosto z serca rymy same wchodzą  i się tworzy coś co innym się podoba. 
Mam nadzieję, że nie zwiodłem, jak chcecie więcej piszcie komentarze, bądź na Facebook'u,  a niebawem wstawię kolejny wierszyk.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.