Heelsmit17

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Ciszy wrzask

                        ***
 Czasem ciężko jest gdy wstaje rano, 
 Twój krzyk, Twoje spojrzenie i wszystko wraca od nowa, 
 Ja szukam Cię,  tam gdzie drogi się  rozchodzą,
                       ***
 Świt się rozegnał, słyszę coś w dali. 
 Nic nie widzę, nic już nie słyszę lecz ciągle szukam Ciebie. 
 Poczuj to co czułeś kiedyś, a odnajdziemy drogę bez końca i powrotu. 
                       ***
Już na zawszę chce zostać tu, by ginął cały strach i zostało uczucie, które nas łączy,  a nie rozdziela. 
Chociaż szybko wszystko mija, to wiem czego pragnę, 
Bo mam swój plan i nikt nie zabierze nam szans, by spojrzeć na ten świat radością, a nie podłością.  
                               ***  Tylko bądź obok mnie, tym razem wiem, że nie zawiodę się.
 Jesteś mym światem, bez Ciebie jestem wędrowcem szukającym skruchy, który szuka więcej otuchy. 
 Jeszcze miejsca trochę mam na serce pełne ran, 
                               *** Zacząć od nowa, bez niepotrzebnych spin jak człowiek na nowo się rodzący. 
Nowa dusza, nowe ciało, to wszystko to zbyt mało.
Oddam Ci serce, oddam Ci duszę, tylko bądź, bo bez Ciebie się dusze. 
                               ***
Spróbujmy zacząć od nowa, rozdział w naszych życiach napiszmy od podstaw, 
To nie jest trudne, gdy idziemy jednym rytmem wszystko nam się uda, 
Nie będziemy mieć trudności, podli ludzie pójdą do kogoś w gości,
 Nam już nikt nie stanie na drodze do wielkiej miłości na szlaku marzeń i wielkiej przyszłości. . 
                               ***
  Jesteś  gotów tak jak ja, ukraść ludziom ich cały świat, 
 W tym dymie ginie wstręt, który łączy wszystkich, nie tylko nas. 
 Mogę wrócić, mogę się poddać, lecz nie odejdę jeśli się na Tobie nie poznam. 
 Jesteś mój, nikogo więcej nie psuj tego, co było wieczne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.