Heelsmit17

wtorek, 1 marca 2016

Czasem tak bywa, że dużo trzeba, by coś się zaczęło i mało wystarczy, by wszystko się skończyło. 

 Miłość jest to magiczny czar, który włada naszym sercem jak chce.
Często jest tak, że przecenia nasze siły i daje nam zbyt dużo uczucia do drugiej osoby.
To nigdy dobre nie było i nie jest.
  Jak można kochać kogoś kto zdradził?
Kogoś kto narobił wiele złego i robi to do tej pory bez "rękawiczek"?
Kogoś, kto nasze serce przepołowił na pół..?
 Miłość może i jest niezwykła, ale jest to jedynie rzucony urok...
Cieszę się, że ludzie w nerwach mówią prawdę.  ostatnio przeczytałem pewna słowa, które uderzyły we mnie i dosyć dogłębnie zraniły.
Ciekawi mnie jakim trzeba być człowiekiem, by życie wyceniło go  na zero.
Niektórzy są już wycenieni, ja już się do tego zbliżam.
 Tylko, że ja trzymam się zasad i poszanowania swojej i innej osoby.
Niektórzy lubią mówić o swoich problemach, lecz już nie chcą wysłuchać czyiś.
  Nie sztuką jest pomóc... Sztuką jest wysłuchać.
Ostatnie dni sprawiły, że pewne osoby już nigdy nie będą dla mnie ważne i nigdy nie zagoszczą w moim sercu. ( o ile je mam ☺ ).
Nie potrafię  wybaczać i zapomnieć czegoś co mocno we mnie utkwiło.
 Sądziłem ,że istnieje ktoś taki jak jeden jedyny ideał...
Myliłem się.
Myliłem się również wtedy gdy serce mi podpowiadało. Dzisiaj podpowiada mi rozwaga i rozsądek.
 Nigdy więcej nie zaufam sercu, to już wiem.
Wydawać się może, że jestem szczeniakiem.  Ale wiem więcej o życiu niż nie jeden " dorosły".
 Kiedyś byłem w stanie dużo dać za odrobinę szczęścia i szczerego uśmiechu.
 Teraz wiem, że nigdy nie było warto posuwać się do znajomości z niektórymi osobami, które wlazły w życie, mydliły oczy i postąpiły jak szmaty  nie patrząc na innych. Ostatnio odczuwam wielki żal.
 Nie do zaistniałych sytuacji lecz do pewnych osób.  Czuje żal, że wybrały życie przez drogi, które idą ku zniszczeniu.
 Nie istnieje coś takiego jak miłość i nienawiść  na raz.
Jest  albo jedno, albo drugie. Chociaż teraz sam sobie przeczę, bo bywają momenty, że tak właśnie mam...
 Żałuje jak wielu ludzi, że nie można cofać czasu.
Pewnie nie jedna osoba chciałaby go cofnąć, by nie popełniać błędów.
 Ale za głupot się płaci, gdyby każdy chciał cofać czas to niczego, by się nie nauczył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.