Heelsmit17

niedziela, 16 października 2016

 
 WYSTARCZY CHCIEĆ


       Niedziela....
  Niby nic takiego, a jednak coś. Niby nikt, a jednak ktoś... :)
  Leżąc na łóżku wpatrując się w akwarium, bez sił, by wstać z lenistwa dostałem wiadomość na      facebooku.
 Patrzę... A tam napisała Wiktoria - Kobitka od serca ;)
    Napisała mi ;
              " Żaneta kazała Cię pozdrowić".
 I ta informacja postawiła na moich ustach wielki uśmiech. :)
 Wojowniczka o mnie nie zapomniała ♥
  Ostatnio mój grafik dnia jest strasznie napięty, mało czasu dla siebie, tym mniej czasu dla innych.
  Nie sądziłem, że Żanetka będzie pamiętać o kimś takim jak ja.     Kiedyś bardzo zawaliłem...
 Napisała do mnie wiadomość, a ja jej odpisałem, że nie mam kasy na kącie by z nią pisać...
 Po kilku dniach od tego wylądowała w szpitalu i zaczęła walczyć o życie.   Nie potrafię sobie tego darować, bo po prostu zawaliłem, wtedy kiedy pewnie potrzebowała z kimś popisać...
   Czas leci nie ubłagalnie, lecz teraz wiem, że gdy Żaneta  pamiętała o mnie, by mnie pozdrowić, to  wystarczy tylko trochę  czasu, by było jak dawniej. Spacery, rozmowy i te ich wieczne czekanie na mnie zanim wyjdę z domu ♥♥   Cieszę się, że los sprawił, że to nie jest koniec.   Wiele przeszła, walczyła z chorobą jak NIKT!  Zatrzymania akcji serca, guz i to wszystko zwaliło się na nią tak z dnia na dzień.   Dziś widać po zdjęciach i  ze zdanych relacji innych na facebooku, że Żaneta wraca do zdrowia ♥ .   Strasznie się ucieszyłem, że Żanetka o mnie pamięta, a jeszcze bardziej się cieszę, że wygrała walkę i się nie poddała ♥

Czas, by odwiedzić Żanetkę i w końcu znaleźć czas, by móc ją zobaczyć ♥
Dobrze wiedzieć, że walczy i, że chce żyć!  
----------------------------------
Więcej zdjęć i  informacji na stronie poświęconej  Żanecie :  https://www.facebook.com/groups/738952286237815/?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.