Heelsmit17

wtorek, 4 października 2016

" Gdzieś o Tobie słyszałem " 

 Przechodząc ulicą, gdzie ludzi był tłum,
 Usłyszałem o Tobie coś co zwaliło mnie z nóg,
 Stanąłem w miejscu wsłuchując się w szum,
 To mowa była o Tobie, a serce me stanęło dostając nóg,
  Me serce zamknięte było dla każdego i nagle uznało, że nie warto wkładać klucz,
 I choć było mi ciężko, napisałem o tym ostatni wiersz.
 Ciebie widziałem na ulicy, gdzie dawniej chodziliśmy we dwoje,
Dziś tam chodzisz z obcym ludzkim pokrojem,
 Gdybyś dał radę zobaczyć jak wyglądał stary mój świąt zobaczyłbyś w nim lepsze jutro.
  Ludzie choć mówią wiele, to wszystko przechodzi po mym ciele.
 Ciarki przechodzą mi po plecach, bo wiem, że uciekasz przed samym sobą.


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.