Heelsmit17

poniedziałek, 3 października 2016

Dostałem wiadomość SMS typu" Niszczysz mi życie"....
 Jak ja mogę komuś niszczyć życie, kto sam sobie to robi od lat?
W życiu poznałem bardzo wielu ludzi... Niestety większość z nich jest strasznie zniszczona i nic nie warta przez to co robi.
    Osoba, która wysyła nagie zdjęcia, proponuje innym stosunek i robi to z kim leci, a ja tylko pisze co o kimś takim myślę to czy ja komuś niszczę poprzez prawdę życie?
Takie osoby same sobie niszczą życie. Szmaceniem.   Ja w przeciwieństwie do większości ludzi mówię prawdę. Prawdę, której inni się boją.
 Nie jestem Bogiem, by każdego karać za to co robi.  Lecz jestem człowiekiem, który ukazuje prawdę i niszczy zakłamanie, które się szerzy u ludzi.
  Nasłuchałem się na swój temat wielu plot i z większości się po prostu śmieje bo są one komiczne.
 To, że mówię innym prawdę, gdy ktoś kłamie to cóż...  Ja mam odwagę do tego, by mówić prawdę, gdy ktoś kłamie.  Gdy ktoś gada kłamstwa na mój temat, to mnie szlag trafia.  Mszczę się...  Mszczę się prawdą.  Gdyby ludzie mówili ploty, które są prawdą  to bym to olewał.  Ja się prawdy nie boję. Cenie sobie prawdę, ale nie trawię kłamstw.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każdego pozytywne jak i negatywne zdanie.